Molslinjen

Opgradering af eksisterende automater og backend-system.

Opgradering af hele anlægget

Da Molslinjen skulle udvide sit check-in område i Århus valgte man at opgradere hele anlægget med Logos’ ACINA check-in og betalingsautomater samt ACI Manager og PayManager backend-systemer til administration og overvågning af den samlede løsning.

Molslinjens kriterier

Enkel check-in med scanning af reservationer og hurtig betaling

Den fuldautomatiske løsning sikrer enkel check-in med scanning af reservationer foretaget via app eller website samt hurtig betaling med både Molslinjens Turkort, Dankort, kreditkort eller Brobizz til kunder, som ikke har reserveret på forhånd. 

Når check-in er foretaget åbner automaten for bommen, og bilisten kan køre til den anviste bane.

Automaternes interface matcher Molslinjens app og website

Automaternes kundeinterface og brugerflow er udført, så der er klar sammenhæng med Molslinjens app og website til blandt andet reservation af billetter. Løsningen giver mulighed for, at kunderne i automaterne kan tilkøbe for eksempel tilbud i restauranterne på hurtigfærgerne.

Logos’ løsning har interface til Molslinjens reservations- og billetsystem, Nets, Brobizz og sikrer en samlet systemmæssig sammenhæng.

Molslinjen har siden købt en komplet løsning med automater, ANPR-kameraer m.v. til:

Løsningen giver mulighed for tilkøb af tilbud i eksempelvis færgernes restauranter.

Løsning

Tollroads & Ticketing

Når du vælger en betalingsautomat med de rigtige funktioner og et brugervenligt betjeningspanel, kan trafikanterne hurtigere betjene sig selv.

Det betyder, at de kommer hurtigere igennem betalingsanlægget, og dermed kan du få flere igennem anlægget på kortere tid.

Kontakt os

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Et godt produkt begynder med, at vi udveksler ideer og finder en fælles forståelse for opgaven. Kontakt os og lad os tage det første skridt sammen.

Thomas G. Nielsen
Salgsdirektør
+45 40 40 41 11
tgn@logos.dk