Storebæltsbroen

Moderna betalningsmaskiner för betalningssystem.

Rationelt, intuitivt og driftssikkert

I betalingsanlægget på Storebæltsbroen bliver bilister mødt af en Logos betalingsautomat:

Forpladen er enkel i sit design, for al kommunikation foregår via en touchskærm. En video viser, hvordan man fører kortet ind. Blåt lys angiver kortlæseren. Kvitteringen kommer hurtigt ud. Alt er optimeret til en så enkel og så hurtig transaktion som muligt.

Storebæltsbroen i tal

Brugervenlighed, design og sparring

“Logos Design er gode til at holde fast i brugervenligheden,” fastslår driftsleder Palle Nygård fra Storebælt, “og på Storebælt er det vigtigere end nogensinde.” 

På travle rejsedage skal mere end 50.000 biler gennem betalingsanlægget.

“Designet passer godt til den stilrene linje, vi gerne vil holde ved broen. Logos har givet væsentligt input og været en god partner inden for både udvikling, design og brugervenlighed,” slutter Palle Nygård.

Hurtigt flow igennem betalingsanlægget

For Storebæltsboren var det et nøglekriterie, at de nye betalingsautomater skulle sikre, at alle køretøjer kommer hurtigt igennem. Og det gør de. 

Alle de 72 nye automater til Storebæltsbroen og Øresundsbroen er designet med brugervenligheden i top og med den bedste teknologi. Derfor bliver flowet igennem anlægget hurtigt, samtidig med at bilisternes oplevelse er i top.

“Logos er gode til at holde fast i brugervenligheden, og på Storebælt er det vigtigere end nogensinde.”

Our role in the project consisted of

Ut enim ad minima veniam, quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo.

Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia qui consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt.