Overvågning og teknisk support

Sikrer maksimal oppetid på dit anlæg.

Overvågning sikrer maksimal oppetid

Logos overvåger driften af tank-, vaske- og betalingsanlæg for at sikre, at både service- og betalingsrelateret udstyr på tankanlæg og bilvask har maksimal oppetid. 

Tankanlæg og bilvask-stationer overvåges alle ugens dage fra kl. 7.30 til kl. 22.00 fra vores servicecenter i Odense.

Overvågningen fra servicecenteret sikrer den primære drift af tankanlæg og bilvask. Vi sørger for, at der altid er dedikerede folk på vagt, så I ikke behøver at bruge energi på personale og vikarer til denne del af driften.

Support

Vi tager os af fejl eller nedbrud - og får hurtigt dit anlæg i drift igen

Opstår der fejl eller nedbrud på et tankanlæg eller bilvask, håndterer vores servicecenter det:

  • Vi genstarter, åbner eller lukker standere, terminaler, vaskemaskiner m.m.
  • Vi initierer tilkald i form af for eksempel servicetekniker eller brændstofleverandør
  • Vi informerer ejeren i situationen og sender perioderapportering til olieselskaber, stationsejere eller servicevirksomheder

Hurtig reaktionstid og bedre service til dine kunder

Overvågningen foregår i praksis gennem storskærme i servicecentret, som med gule og røde prikker viser alarmer fra betalingsterminaler, standere, CNG-dispensere, I/O og andet forpladsudstyr. 

Udstyrets indbyggede alarmer suppleres med visuel overvågning via kameraer på pladsen.

Med kortere reaktionstid og forebyggende indgreb får brugerne af anlægget en bedre service, for de undgår at køre forgæves til tankanlæg eller bilvask, der er ramt af fejl eller nedbrud.

Skulle der opstå problemer med driften ved en betalingsterminal, sender servicecenteret en servicebesked til terminalens skærm, så brugerne er godt informeret.

Reparation af defekt enhed

Er du i tvivl om at din enhed er defekt, kontakt venligst da teknisk support, inden oprettelse af reperationssag (RMA). Teknisk support: https://a.support.logos.dk/

Har du brug for at oprette en reperationssag (RMA), gå venligst til denne side og vælg ”Repair”: https://a.support.logos.dk/

Skulle du, mod forventning, opleve udfordringer med RMA-formularen, bedes du venligst kontakte os via følgende e-mailadresse: repair@logos.dk

Vores support reagerer hurtigt i tilfælde af fejl eller nedbrud og får hurtigt sat korrigerende handlinger i værk.

Overvågningscentralen og teknisk support arbejder tæt sammen

Inden for normal arbejdstid kan de årvågne medarbejdere på overvågningscentralen desuden hente støtte direkte i afdelingen for teknisk support, som også er placeret i vores hovedkvarter.

2nd level teknisk support ydes til olieselskaber, stationsejere, samarbejdspartner samt tredjeparts-servicevirksomheder i vores normale arbejdstid.