Dansk Retursystem

Automat til aflevering og udbetaling af pant

Automater til aflevering af pantsække og betalingsoverførsel

Dansk Retursystem A/S’ pantstationer gør det enkelt og nemt for brugerne at aflevere pant i sække og få sat panten ind på Dankortet.

Logos har udviklet og leveret automaten som både tager i mod pantsække med flasker og sælger nye pantsække til brugeren.

Dansk Retursystems kriterier

Hurtig aflevering af pant – og pengene ind på kreditkortet

Pantstationer er en anden måde at aflevere flasker og dåser. Hurtigt og let.

Man fylder cirka 100 tomme flasker og dåser i samme sæk, lukker den, kører til pantstationen. Her registrerer man sit betalingskort i automaten og skubber sin sæk ind i lugen. 

Det hele tager under 1 minut, og i løbet af ca. 2-5 bankdage får man pengene sat ind på sin konto.

Brugervenligheden og nem administration er i fokus

Kundedialogen er tilpasset brugerflowet, hvor grafikken er i overensstemmelse med Dansk Retursystems designlinje. Er der problemer, kan man let komme i kontakt med en kundeservicemedarbejder hos Dansk Retursystem ved at anvende automatens intercom-anlæg.

Pantautomaten har interface til:

  • Pantstationens PLC-styring
  • Dansk Retursystems ERP-system
  • Logos’ backend for overvågning og administration af løsningen
  • Dansk Retursystems kundecenter via automatens intercomanlæg
  • Nets’ host-system

Der findes pantstationer i 12 byer over hele landet.
pantstation.danskretursystem.dk

Tilbage i 2016 blev en af dem afprøvet på Roskilde Festival med henblik på at øge antallet af indsamlede dåser og flasker, som beskrevet på Forum for bæredygtig forretning.

Er der problemer, kan man let komme i kontakt med en kundeservicemedarbejder hos Dansk Retursystem.

Drag image to scroll

Løsning

Vending

Vores erfaring er, at kort- og mobilbetaling i vendingautomater typisk øger den enkelte automats salg med 30-40%. Desuden fås en mere effektiv og lønsom drift uden besværlig og omkostningstung mønthåndtering, samtidig med at risikoen for hærværk ved tyveriforsøg elimineres.

Kontakt os

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Et godt produkt begynder med, at vi udveksler ideer og finder en fælles forståelse for opgaven. Kontakt os og lad os tage det første skridt sammen.

Thomas G. Nielsen
Salgsdirektør
+45 40 40 41 11
tgn@logos.dk