Scandlines

Komplet løsning for automatisk check-in og billetautomater.

Logos billetautomat hos Scandlines

Fuldautomatisk løsning sikrer nem check-in

Logos har leveret en komplet løsning for automatisk check-in og billetautomater til Scandlines på overfarterne, Rødby-Puttgarden og Gedser-Rostock.

Løsningen er bygget op omkring Logos’ ACINA automatløsning udført i varianter, der dækker personbiler, lastbiler og gående passagerer.

Den fuldautomatiske løsning sikrer enkel check-in med scanning af reservationer foretaget på forhånd samt hurtig betaling med både Scandlines 10-turskort, Dankort, kreditkort eller Brobizz til kunder, som ikke har reserveret på forhånd. Når check-in er foretaget åbner automaten for bommen og bilisten kan køre den anviste bane.

Scandlines i tal

Samlet automatløsning med mulighed for fjernovervågning

Logos’ løsning har interface til Scandlines’ reservations- og billetsystem, Nets, Brobizz og sikrer en samlet systemmæssig sammenhæng. Automaternes kundeinterface og brugerflow er tilpasset Scandlines’ behov og ønsker.

Den samlede automatløsning for personbiler, lastbiler og gående overvåges via ACI Manager, som giver mulighed for fjernovervågning og styring af:

  • Driftsstatus
  • Kameraer af vejbaner
  • Brugerdialog på automater
  • Alarmer og logs
  • Åbne og lukke bomme

Automater gearet til 90.000 afgange

Fordelt på over 90.000 afgange på 12 færger transporterede Scandlines i 2015 i alt 15 millioner passagerer, 3,3 millioner personbiler, 900.000 fragtenheder og 65.000 busser på ruterne Rødby-Puttgarden, Gedser-Rostock og Helsingør-Helsingborg.

www.scandlines.dk

Automaternes kundeinterface og brugerflow er tilpasset Scandlines' behov og ønsker.

Drag image to scroll

Løsning

Tollroads & Ticketing

Når du vælger en betalingsautomat med de rigtige funktioner og et brugervenligt betjeningspanel, kan trafikanterne hurtigere betjene sig selv.

Det betyder, at de kommer hurtigere igennem betalingsanlægget, og dermed kan du få flere igennem anlægget på kortere tid.

Kontakt os

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Et godt produkt begynder med, at vi udveksler ideer og finder en fælles forståelse for opgaven. Kontakt os og lad os tage det første skridt sammen.

Thomas G. Nielsen
Salgsdirektør
+45 40 40 41 11
tgn@logos.dk