Supportere med teknisk baggrund

Vil du være en del af en innovativ virksomhed, der er førende på markedet i Norden?

Er du serviceminded og dygtig?

Vi søger servicemindede og dygtige supportere til servicecenter og teknisk support hos Logos Payment Solutions i Odense. Vil du med på vores vækstrejse?

Logos Payment Solutions søger to dygtige supportere til vores servicecenter og tekniske supportafdeling i Odense. Disse to afdelinger servicerer og supporterer kunder og virksomhedens egne serviceteknikere inden for selvbetjente betalingsterminaler og -løsninger på tankstationer og bilvaskehaller. 

Som supporter i vores servicecenter og teknisk supportafdeling indgår du i et team, hvor du står for overvågning, rådgivning, fejlsøgning og problemløsning i forhold til installation og drift af betalingsterminaler for virksomhedens kunder. Din arbejdstid vil blive delt mellem deres servicecenter og den tekniske supportafdeling. 

Logos Payment Solutions har leveret innovative betalingsløsninger i mere end 30 år, og de er blandt branchens førende i Norden. 

Løsninger omfatter bl.a.:

  • Betalingsterminaler, -automater og platforme til selvbetjening
  • App- og mobilbetalingsløsninger
  • Kommercielle og tekniske back-end-systemer, målrettet de enkelte vertikaler
  • Integrationer, tilpasninger, installation, service og support

Produkternes elektronik, mekanik og software udvikles in-house. 

Stillingen som supporter indeholder både operationelle og koordineringsmæssige opgaver, herunder:

Servicecenter

    • Overvågning af betalingsterminaler og tilhørende udstyr hos deres slutkunder
    • Online-fejlsøgning på betalingsterminaler
    • Initiering af serviceopgaver hos slutkunderne
    • Telefonkontakt til slutkunder, samarbejdspartnere og egne serviceteknikere i forbindelse med overvågning og initiering af serviceopgaver

Teknisk support

    • Telefonsupport til slutkunder, samarbejdspartnere og egne serviceteknikere
    • Registrering, klassificering og opfølgning af supportsager
    • Træning og undervisning af slutkunder, samarbejdspartnere og egne serviceteknikere
    • Etablering af testopstillinger, assistance i forbindelse med pilotinstallationer m.v.
    • Test og validering af ny software og nye produkter i samarbejde med udviklingsafdelingen
    • Samarbejde med leveranceansvarlige for at sikre kvalitet i leverancer
    • Ad hoc-assistance i forbindelse med reparation, produktion og kvalitetssikring
    • Udarbejdelse af dokumentation og manualer

Du vil få grundig oplæring i produkterne og arbejdsopgaverne. 

Faglige kvalifikationer og erfaringer

  • Du har sandsynligvis en relevant teknisk uddannelse fx elektroniktekniker, IT- og elektronikteknolog, datatekniker eller anden tilsvarende uddannelse og har min. 5 års relevant erhvervserfaring.
  • Du har måske allerede stiftet bekendtskab med betalingsløsninger på det tekniske plan eller som supporter/servicetekniker på lignende tekniske produkter.
  • Du har erfaring med teknisk support på komplekse produkter og løsninger
  • Du taler og skriver dansk og engelsk.
  • Du er en rutineret bruger af PC’en som værktøj og af MS Office-pakken samt ERP-systemer (gerne NAV)

Personlige egenskaber

Du er løsningsorienteret, imødekommende og fleksibel i din indstilling til både kunder og kollegaer. Du sætter en ære i at udvise god kundeservice og formår at hjælpe Logos Payment Solutions kunder og serviceteknikere inden for det aftalte tidsrum.

Du arbejder selvstændigt, er ikke bange for nye udfordringer, kan holde mange bolde i luften og har lyst til en stilling med meget varierede arbejdsdage.

Du får stor mulighed for at påvirke din egen hverdag og vil internt arbejde på tværs af afdelingerne i organisationen. 

Herudover lægger vi vægt på at du:

  • Er proaktiv, positiv, frisk og tager fat i tingene
  • Er udadvendt
  • Er struktureret og metodisk med et godt overblik
  • Har stor kvalitetssans
  • Har et stort personligt engagement og en positiv gennemslagskraft
  • Evner at bevare overblikket i en til tider travl hverdag
  • Virksomheden har en flad struktur, hvorfor det tilbydes, men også forventes, at du påtager dig ansvar for at sikre høj kvalitet og overholde deadlines
  • Kan favne bredt i en mindre/mellemstor virksomhed

Du tilbydes

Et udfordrende og ansvarsfuldt job hos Logos Payment Solutions, hvor de arbejder i en flad organisationsstruktur og har respekt for den enkelte. Tonen er uformel, og hverdagen er præget af et positivt miljø i en virksomhed med god fremgang. 

Herudover får du: 

  • Konkurrencedygtig løn
  • Fri mobiltelefon, internetforbindelse hjemme samt pensions- og sundhedsforsikring.
  • Frihed under ansvar
  • Gode og dygtige kollegaer, som arbejder godt sammen i hverdagen
  • Løbende udvikling af dine kompetencer
  • 6 ugers ferie

Her er gode udviklingsmuligheder både fagligt og personligt. Du vil få mulighed for at besøge kunder i forbindelse med træning.

Om Logos Payment Solutions

Hos Logos Payment Solutions er vi ca. 140 ansatte, der producerer og leverer selvbetjente betalingsløsninger gennem +30 år. Vi er blandt branchens førende i Norden, og de har en aktiv strategi for international ekspansion.

I Odense er vi ca. 40 kollegaer, som holder til i Hjallese med nem adgang til motorvej og bus.

Kontakt gerne Dorte Pape, Senior Rekrutteringskonsulent hos Bloom på mail dp@bloom.dk, hvis du har spørgsmål til stillingen. 

Da vi i Bloom vurderer ansøgningerne løbende, ser vi frem til at modtage din ansøgning og CV snarest muligt.