Check-in og vejbetaling

Løsninger til check-in og vejbetaling

Med de rigtige automater mindsker du kø

Når du vælger en betalingsløsning fra os, får du ikke kun en automat. Du får også adgang til den viden og erfaringer, vi har fået, fra etableringen af både mindre automatanlæg og store betalingsanlæg på blandt andet Storebæltsbroen og Øresundsbroen. 

Det betyder, at vi kan rådgive og hjælpe dig med alle typer anlæg og sørge for, at betalingen foregår hurtigt, så du slipper for kø.

Vores løsning indeholder bla.

  • Betalingsautomater
  • Klassifikationssystemer
  • Backend-systemer
  • Nummerpladelæsning
  • Abonnementsløsning
  • Bomanlæg
  • Free-flow

Betalingsautomater til vejbetaling

Hurtig betaling 24/7

Løsningen til de store broer har helt naturligt et stort fokus på høj transaktionshastighed og oppetid. 

På Storebælt krydses broen årligt af mere end 10 millioner køretøjer og på de travleste dage skal der mere end 50.000 køretøjer gennem betalingsanlægget. 

Derfor er det vigtigt med en effektiv kundedialog, hurtige betalingstransaktioner samt robuste komponenter med lang levetid.

Betalingsformer

  • Apple Pay
  • MobilePay
  • Google Pay
  • Kontaktløs betaling
  • Mastercard
  • Visa
  • Dankort

Hurtig betaling giver mindre kø

Når du vælger en betalingsautomat med de rigtige funktioner og et brugervenligt betjeningspanel, kan trafikanterne hurtigere betjene sig selv. 

Det betyder, at de kommer hurtigere igennem betalingsanlægget, og dermed kan du få flere igennem anlægget på kortere tid. 

Eller sagt på en anden måde: Hurtigere betaling giver mindre kø. 

Win-win.

Drag image to scroll

Få trafikken til at glide

Udover selve betalingsdelen kan du også få løsninger til effektiv overvågning og support af check-in og billetsalgsløsninger til vejbetalingsanlæg.

Det er et effektivt værktøj for kundeservice- og supportfunktioner for at afvikle trafikken hurtigt og smidigt.

Se vores cases

Storebæltsbroen

I betalingsanlægget på Storebæltsbroen bliver bilister mødt af en Logos betalingsautomat:

Forpladen er enkel i sit design, for al kommunikation foregår via en touchskærm. En video viser, hvordan man fører kortet ind. Blåt lys angiver kortlæseren. Kvitteringen kommer hurtigt ud. Alt er optimeret til en så enkel og så hurtig transaktion som muligt.

Se vores cases

Molslinjen

Da Molslinjen skulle udvide sit check-in område i Århus valgte man at opgradere hele anlægget med Logos’ ACINA check-in og betalingsautomater samt ACI Manager og PayManager backend-systemer til administration og overvågning af den samlede løsning.

Se vores cases

Scandlines

Logos Design har leveret en komplet løsning for automatisk check-in og billetautomater til Scandlines på overfarterne, Rødby-Puttgarden og Gedser-Rostock.

Kontakt os

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Et godt produkt begynder med, at vi udveksler ideer og finder en fælles forståelse for opgaven. Kontakt os og lad os tage det første skridt sammen.

Thomas G. Nielsen
Salgsdirektør
+45 40 40 41 11
tgn@logos.dk