PayManager
PayManager er et web-baseret backend-system til drift, overvågning og administration af Logos’ betalingsløsninger.
PayManager har en lang række tekniske og administrative funktioner og derfor er målgruppen både teknikere, administrativt personale i økonomiafdelingen, ledelsen samt Logos’s tekniske support og udviklingsafdeling. Løsningen giver bl.a. mulighed for opsætning, overvågning og administration af
- Lokationer
- Terminaler
- Transaktioner
- Afstemninger
- Priser
- Alarmer og logs
- Rapporter
- Eksport af data til 3. parts systemer
- Tekniske konfigurationer
- Softwareopdateringer
Løsningen er udført i responsivt design, så brugergrænsefladen tilpasser sig i forhold til om der arbejdes på; PC, tablet eller mobil.
Har du allerede adgang til PayManager, men har brug for hjælp, så klik her:
Startguide til PayManager
Kursus i PayManager: Kom godt i gang
For at få mest muligt ud af de store mængder data, der ligger i PayManager, tilbyder vi et introduktionskursus for salgs- og regnskabsfolk i den enkelte virksomhed. Kurset afholdes med udgangspunkt i virksomhedens første, rigtige transaktioner, så den indsamlede viden bliver så håndgribelig og faktuel som muligt.
Vores kursus strækker sig over 3 timer og koster 5000 kr. for op til 8 deltagere i alt.
Kontakt vores support i dag for at høre mere om mulighederne:
support@logos.dk
25 59 01 91