Logos Payment Solutions søger teknisk supporter

Vil du være en del af en innovativ virksomhed, der er førende på markedet i Norden?

Logos Payment Solutions A/S har leveret innovative selvbetjente betalingsløsninger i mere end 30 år, og er blandt branchens førende i Norden.

Hos Logos Payment Solutions A/S oplever vi vækst, og vi søger derfor en teknisk supporter til vores kontor i Odense. Vi servicerer og supporterer kunder og egne serviceteknikere inden for selvbetjente betalingsterminaler og -løsninger på tankstationer og bilvaskehaller.

Du tilbydes et udfordrende og ansvarsfuldt job hos Logos Payment Solutions, hvor vi arbejder i en flad organisationsstruktur og har respekt for den enkelte. Tonen er uformel, og hverdagen er præget af et positivt miljø i en virksomhed med god fremgang.

Vores løsninger omfatter bl.a.:

  • Betalingsterminaler, -automater og platforme til selvbetjening
  • App- og mobilbetalingsløsninger
  • Kommercielle og tekniske back-end-systemer målrettet de enkelte vertikaler
  • Integrationer, tilpasninger, installation, service og support

Som teknisk supporter indgår du i et team, hvor du står for rådgivning, fejlsøgning og problemløsning i forhold til installation og drift af betalingsterminaler for virksomhedens kunder.

Stillingen indeholder både operationelle og koordinerende opgaver, herunder:

  • Telefonsupport til slutkunder, samarbejdspartnere og egne serviceteknikere
  • Registrering, klassificering og opfølgning af supportsager
  • Træning og undervisning af slutkunder, samarbejdspartnere og egne serviceteknikere.
  • Etablering af testopstillinger, assistance i forbindelse med pilotinstallationer m.v.
  • Test og validering af ny software og nye produkter i samarbejde med udviklingsafdelingen
  • Samarbejde med leveranceansvarlige for at sikre kvalitet i leverancerne
  • Ad hoc assistance i forbindelse med reparation, produktion og kvalitetssikring
  • Udarbejdelse af dokumentation og manualer

Der kan forekomme rejseaktivitet i udlandet i forbindelse med træning og undervisning af slutkunder. Dette vil være max 10 dage om året.

Personlige egenskaber
Du er løsningsorienteret, imødekommende og fleksibel i din indstilling til både kunder og kollegaer.
Du sætter en ære i at udvise god kundeservice og formår at hjælpe vores kunder og serviceteknikere inden for det aftalte tidsrum.

Du arbejder selvstændigt, er ikke bange for nye udfordringer, kan holde mange bolde i luften og har lyst til en stilling, som giver dig meget varierede arbejdsdage. Samtidig får du stor mulighed for at påvirke din egen hverdag og vil internt arbejde på tværs af afdelingerne i organisationen.

Faglige kvalifikationer og erfaringer

  • Du har sandsynligvis en relevant teknisk uddannelse fx elektroniktekniker, IT- og elektronikteknolog, datatekniker eller anden tilsvarende uddannelse og har min. 5 års relevant erhvervserfaring
  • Du har måske allerede stiftet bekendtskab med betalingsløsninger på det tekniske plan eller som supporter/servicetekniker på lignende tekniske produkter
  • Du har erfaring med teknisk support på komplekse produkter og løsninger
  • Du taler og skriver dansk og engelsk
  • Du er en rutineret bruger af PC’en som værktøj og af MS Office-pakken samt ERP-systemer (gerne NAV)

Herudover lægges der vægt på at du:

  • Er proaktiv, positiv, frisk og tager fat i tingene
  • Er udadvendt
  • Er struktureret og metodisk med et godt overblik
  • Har stor kvalitetssans
  • Har et stort personligt engagement og en positiv gennemslagskraft
  • Evner at bevare overblikket i en til tider travl hverdag
  • Virksomheden har en flad struktur, hvorfor det tilbydes, men også forventes, at du påtager dig ansvar for at sikre høj kvalitet og overholde deadlines
  • Kan favne bredt i en mindre/mellemstor virksomhed

Vi tilbyder:

  • Konkurrencedygtig løn
  • Fri mobiltelefon, internetforbindelse hjemme samt pensions- og sundhedsforsikring.
  • Frihed under ansvar
  • Gode og dygtige kollegaer, som arbejder godt sammen i hverdagen
  • Løbende udvikling af dine kompetencer
  • 6 ugers ferie

Her er gode udviklingsmuligheder både fagligt og personligt. Du vil få mulighed for at besøge kunder i forbindelse med træning (eks. i Grønland).

Om Logos Payment Solutions A/S
Hos Logos Payment Solutions A/S er vi ca. 140 ansatte der producerer og leverer selvbetjente betalingsløsninger gennem +30 år. Produkternes elektronik, mekanik og software udvikles in-house.
Vi er blandt branchens førende i Norden og vi har en aktiv strategi for international ekspansion.
I Odense er vi ca. 40 kollegaer, som holder til i Hjallese med nem adgang til motorvej og bus.

Vi indkalder løbende til samtaler, igennem Bloom, og vi glæder os til at høre fra dig snarest muligt.
Har du nogle spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Recruitment Specialist,
Dorte Pape på dp@bloom.dk eller tlf.31609365.