Stabil og struktureret lager- og logistikmedarbejder

Vil du være en del af en innovativ virksomhed, der er førende på markedet i Norden?

Vil du være vores Lager- og logistikmedarbejder i Odense-afdelingen?

Vi søger en stabil og struktureret lager- og logistikmedarbejder, som skal stå for vores produktions- og servicelager i Odense.

Som lagermedarbejder hos LOGOS PAYMENT SOLUTIONS vil du indgå i vores produktionsteam på 6-7 medarbejdere og dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • Varemodtagelse/fordeling af pakker i hele organisationen og placering på lager inkl. registrering
  • Pakning og forsendelse af pakker
  • Oprydning og opretholdelse af orden på lager mm.
  • Plukning og registrering af varer fra lager til produktion
  • Produktion af halv- fabrikata i produktionen
  • Ad hoc hjælp til vores servicelagre
  • Vedligeholdelse af eksisterende varelager sammen med produktionslederen.

Vi ser gerne at du har følgende kvalifikationer:

  • Uddannet indenfor lager og logistik, eller har en bred erfaring med lagerarbejde iht. ovennævnte arbejdsopgaver.
  • God fysik
  • Truckcertifikat / Kørekort Kat. B
  • Kendskab til Office pakken og gerne Navision.
  • Du taler og skriver flydende dansk og kan begå dig på engelsk.

Vi forventer at du:

  • Kan vise en ren straffeattest
  • Kan arbejde sammen med andre, men også arbejde selvstændigt.
  • Er struktureret, omhyggelig, detaljeorienteret og fleksibel.

Personlige egenskaber

Du er løsningsorienteret, imødekommende og fleksibel i din indstilling til både kunder og kollegaer. Du sætter en ære i at udvise god service i forbindelse med dine arbejdsopgaver.

Du arbejder selvstændigt og struktureret, er ikke bange for nye udfordringer, kan holde mange bolde i luften og har lyst til en stilling, som giver dig meget varierede arbejdsdage.

Personlige egenskaber

Du er løsningsorienteret, imødekommende og fleksibel i din indstilling til både kollegaer, leverandører og kunder. Du sætter en ære i at udvise høj kvalitet, god service og overholde aftalte mål – både internt og eksternt.

Ansat hos LOGOS PAYMENT SOLUTIONS

Du får en selvstændig hverdag, hvor du får stor mulighed for at være med til at præge dine arbejdsopgaver og rutiner.

Herudover får du:

  • Frihed under ansvar
  • Grundig oplæring i opgaverne
  • Gode og dygtige kollegaer, som arbejder godt sammen i hverdagen
  • Løbende udvikling af dine kompetencer
  • Løn efter kvalifikationer

Vi kan tilbyde:

  • Sundhedsforsikring
  • Pension
  • Gode kollegaer og et godt arbejdsmiljø
  • En uformel omgangstone
  • Fuldtidsstilling på 37 timer

 

Er du interesseret i ovenstående job bedes du sende din ansøg og dit CV til  job@Logos.dk mærket

”Lager- og logistikmedarbejder Odense” senest d. 15/10-21.

Du er velkommen til at kontakte Produktionsleder René Michael Krauch på tlf.  2063 2479 for yderligere oplysninger om jobbet.

Om Logos Payment Solutions

Hos Logos Payment Solutions A/S er vi ca. 140 ansatte der producerer og leverer selvbetjente betalingsløsninger gennem +30 år. Produkternes elektronik, mekanik og software udvikles in-house.

I Odense er vi ca. 40 kollegaer, som holder til i Hjallese med nem adgang til motorvej og bus.

Vores løsninger omfatter blandt andet:

  • Betalingsterminaler, -automater og platforme til selvbetjening
  • App- og mobilbetalingsløsninger
  • Kommercielle og tekniske back-end-systemer målrettet de enkelte vertikaler
  • Integrationer, tilpasninger, installation, service og support

Søg jobbet her

Vi indkalder løbende til samtaler, igennem Bloom, og vi glæder os til at høre fra dig snarest muligt.
Har du nogle spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Recruitment Specialist,
Dorte Pape på dp@bloom.dk eller tlf.31609365.