Reparation

Hvis du har behov for at sende en defekt enhed til reparation beder vi dig udfylde RMA-formularen herunder.

Reparation af defekt enhed

Er du i tvivl om at din enhed er defekt, kontakt venligst da teknisk support på telefon +45 25590191 eller e-mail support@logos.dk, for endelig afklaring.

Udfyld RMA-formularen

Hvis du har behov for at sende en defekt enhed til reparation beder vi dig udfylde RMA-formularen herunder.

Felter markeret med* bedes udfyldt for at sikre en hurtig ekspedition


Faktureringsoplysninger
(hvis anderledes fra kontaktpersonens informationer)

Såfremt du har mere end et produkt er du velkommen til at uploade et dokument. Det er vigtigt at dokumentet indeholder produktoplysninger som nedenfor, produkt, serienummer, garantibestemmelse og fejlbeskrivelse.

Ønskes en SWAP enhed tilsendt eller reparation efter regning?

En SWAP er en refurbished enhed med samme funktionalitet og garantibestemmelser som ved køb af ny enhed. SWAP enheden fremsendes senest 2 dage efter modtagelse af denne formular. SWAP priserne er oftest minimum 40% rabat ift. vejl. nypris. Det er ikke alle enheder der tilbydes som SWAP. Er produktet vandaliseret, må det forventes at SWAP prisen forhøjes.

Ved reparation efter regning kan en proces tid på minimum 20 hverdage forventes. Såfremt den vurderede reparationspris overstiger 50% af nyprisen, kontakter vi dig. .

Læs vores servicebetingelser

Vores reparationsafdeling vil efterfølgende returnere formularen med gyldigt RMA-nummer

Logos Payment Solutions A/S
Nærum Hovedgade 6
2850 Nærum
Danmar
Att: Reparationsafdelingen

Udskriv venligst RMA-formularen og send den sammen med enheden til Logos Payment Solutions.

Skulle du, mod forventning, opleve udfordringer ved formularen, bedes du tage kontakt til os via følgende e-mail adresse: repair@logos.dk