Er du vores nye Delivery Manager?

Vi søger en erfaren Delivery Manager til vorers afdeling i Odense. Her udvikler vi kundespecifikke løsninger til selvbetjente betalingsterminaler, tilhørende mobile apps, back-end systemer mv.

Vi er blandt branchens førende i Norden på betalingsløsninger til ubemandet betjening f.eks. tankstationer, bilvaskehaller, parkering, transport og forlystelser, og vi har en aktiv strategi for international ekspansion. Logos oplever stor efterspørgsel på vores støt voksende produktportefølje. Vi har i de sidste fem år været gennem en spændende udvikling, hvor både antallet af medarbejdere og omsætningen er fordoblet. Samtidig har vi ambitiøse vækstmål, hvilket giver enestående udviklingsmuligheder for den enkelte.

Mere om jobbet
Du bliver som Delivery Manager overordnet ansvarlig for de samlede leverancer ift. større projekter samt ansvarlig for løbende leverancer til Logos strategiske kunder. For at dette lykkes indgår du aktivt i et team sammen med salg, udvikling, produktion, installation og service.

Stillingen indeholder både operationelle og koordineringsmæssige opgaver, herunder:

  • Ansvar for udvalgte strategiske kundeprojekter samt udvalgte strategiske kunder og samarbejdspartnere, herunder løbende
  • statusmøder og opfølgning.
  • Tager over hvor salgsafdelingen slipper og sikrer kontrakt- og leveranceopfyldelse
  • Ansvar for intern koordinering mellem afdelinger
  • Overordnet ansvarlig for projektplanlægningen, -gennemførelsen og -økonomien
  • Kommunikation med kunder ift. fremdrift, evt. løsning af issues, ekstraarbejder mv.
  • Kvalitetssikring både internt såvel som i forhold til leverandører
  • Understøtter salg i forbindelse med tilbudsgivning
  • Estimering og udarbejdelse af tilbud i forbindelse med ekstraarbejder på projekter

Du får stor mulighed for at påvirke din egen hverdag og vil internt arbejde på tværs af afdelinger i organisationen. Du refererer til virksomhedens driftsdirektør/COO.

Faglige kvalifikationer og erfaringer

  • Du har sandsynligvis en teknisk mellemlang eller lang uddannelse (el, elektronik, software), f.eks. ingeniør med kommerciel erfaring
  • Du har minimum 5 – 10 års projektledelseserfaring
  • Du taler og skriver dansk og engelsk.
  • Du er en rutineret bruger af Pc’en som værktøj og af MS Office-pakken, MS Project samt ERP-systemer (gerne Navision/NAV)
  • Du har stor teknisk løsningsforståelse samtidig med at du har en god kommerciel forståelse
  • Du er kundens ”mand” (M/K) og kæmper for at dine leverancer sker som aftalt
  • Du evner at følge projekterne til dørs og bevare overblikket i en til tider travl hverdag

Personlige egenskaber

Du er løsningsorienteret, imødekommende og fleksibel i din indstilling til både kollegaer, leverandører og kunder. Du sætter en ære i at udvise høj kvalitet, god service og overholde aftalte mål – både internt og eksternt.

Herudover lægges der vægt på, at du:

  • Er proaktiv, positiv, frisk og tager fat i tingene
  • Er udadvendt
  • Er struktureret og metodisk med et godt overblik
  • Har stor kvalitetssans
  • Har et stort personligt engagement og en positiv gennemslagskraft
  • Er initiativrig og selvkørende med stor arbejdskapacitet og er drevet af overordnede målsætninger om stor kundetilfredshed
  • Er god til at åbne nye døre, men har også fokus på opfølgning på eksisterende kunder samt etablering af langsigtede forretningsrelationer
  • Er ikke bange for nye udfordringer, kan holde mange bolde i luften og har lyst til en stilling, som giver dig meget varierede arbejdsdage
  • Virksomheden har en flad struktur, hvorfor det tilbydes, men også forventes, at du påtager dig ansvar for at sikre høj kvalitet og overholde deadlines
  • Kan favne bredt i en mellemstor virksomhed

Om Logos Payment Solutions A/S
En udfordrende og ansvarsfuld stilling i en succesrig virksomhed, hvor ambitionerne er store. Vi har en flad organisationsstruktur og har respekt for den enkelte. Virksomheden har en hyggelig og familiær omgangstone, med et rigtig godt samarbejde og sparringsmuligheder med andre dygtige kollegaer.

Herudover får du:

  • Konkurrencedygtig løn
  • Fri mobiltelefon, internetforbindelse hjemme samt pensions- og sundhedsforsikring.
  • Frihed under ansvar, flekstid
  • Gode og dygtige kollegaer, som arbejder godt sammen i hverdagen
  • Løbende udvikling
  • Integrationer, tilpasninger, installation, service og support

Hos Logos Payment Solutions A/S er vi ca. 140 ansatte der producerer og leverer selvbetjente betalingsløsninger gennem +30 år. Produkternes elektronik, mekanik og software udvikles in-house.
I Odense er vi ca. 40 kollegaer, som holder til i Hjallese med nem adgang til motorvej og bus.

Vores løsninger omfatter bla

  • Betalingsterminaler, -automater og platforme til selvbetjening
  • App- og mobilbetalingsløsninger
  • Kommercielle og tekniske back-end-systemer målrettet de enkelte vertikaler
  • Integrationer, tilpasninger, installation, service og support

Vi indkalder løbende til samtaler, igennem Bloom, og vi glæder os til at høre fra dig snarest muligt.
Har du nogle spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Recruitment Specialist,
Dorte Pape på dp@bloom.dk eller tlf.31609365.