Dansk Retursystem

Dansk Retursystem

Dansk Retursystem A/S’ pantstationer gør det enkelt og nemt for brugerne at aflevere pant i sække og få sat panten ind på Dankortet.

Logos har udviklet og leveret automaten som både tager i mod pantsække med flasker og sælger nye pantsække til brugeren.

Pantstationer er en anden måde at aflevere flasker og dåser. Hurtigt og let.
Man fylder cirka 100 tomme flasker og dåser i samme sæk, lukker den, kører til pantstationen. Her registrerer man sit betalingskort i automaten og skubber sin sæk ind i lugen. Det hele tager under 1 minut og i løbet af ca. 2-5 bankdage får man pengene sat ind på sin konto.

Kundedialogen er tilpasset brugerflowet, hvor grafik mv. er i overensstemmelse med Dansk Retursystems designlinje. Er der problemer kan man let komme i kontakt med en kundeservicemedarbejder hos Dansk Retursystem ved at anvende automatens intercom-anlæg.

Pantautomaten har interface til:

  • Pantstationens PLC styring
  • Dansk Retursystems ERP-system
  • Logos’ back-end for overvågning og administration af løsningen
  • Dansk Retursystems kundecenter via automatens intercomanlæg
  • Nets host-system

Der findes pantstationer i 12 byer over hele landet.
pantstation.danskretursystem.dk

Tilbage i 2016 blev en af dem afprøvet på Roskilde Festival med henblik på at øge antallet af indsamlede dåser og flasker, som beskrevet på Forum for bæredygtig forretning.

Vi bruger cookies!

Her på sitet bruger vi cookies i forbindelse med bl.a. trafikmåling, for at kunne udvikle bedre og mere målrettede brugeroplevelser.

Ved at benytte sitet accepterer du brugen af cookies.

Accepter